0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

0

برای مشاهده لیست وارد شوید...

مشاهده محصولات فروشگاه

سوالات متداول

1.چرا برای خرید از ترکی باف، می بایست در وبسایت عضویت داشته باشم؟

ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری در وبسایت ترکی باف ) موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی ترکی باف به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد. در صورت عدم تمایل می توانید پس از خرید اینترنتی، عضویت خود را لغو کنید.

2. روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

برای خرید از سایت ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان ترکی باف بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تاییدثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

3. برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی ترکی باف ، در زمان ساعات اداری ( از ساعت 9 تا17:30) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شمابوجود آمد برای ما پیغام (اس ام اس) بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد باشما تماس حاصل گردد.(09183358831) جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

4. در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان ما در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را
برای شما پیامک می کنند.

5. آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی ترکی باف تماس بگیرید. (38332135-83) اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد پس از تحویل کالا، و کسر هزینه ارسال و بسته بندی الباقی وجه طی 24 ساعت بطور کامل مسترد می گردد.

6. آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با فروشگاه ترکی باف تماس بگیرم ؟

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف ترکی باف برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان وب سایت ترکی باف با شما تماس خواهند گرفت.

7 . آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجود دارد؟

بله؛ اما هدف ترکی باف این است که شما یک خرید آسان و لذتبخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید حضوری دارید این امکان وجود دارد و کارشناسان ما پاسخ گوی شما خواهند بود.

9.آیا امکن ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

بله این امکان برای تمامی استانهای ایران فراهم است امکان پرداخت وجه هنگام تحویل کالا وجود دارد. شما تنها با پرداخت هزینه ارسال و بسنه بندی می توانید فرش مورد نظر خود را در شهر خود ببینید و بعد ازاطمینان خرید خود را کامل کنید.

10. آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می خواهیدسفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به سایت ترکی باف و هماهنگی زمان تحویل، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شو

12. اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت ترکی بافاتو دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی ما اطلاع دهید. بدیهی است ترکی باف خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استردادکالا طبق قوانین و مقررات راهنمایی می کنند.

13. جهت بازگشت کالا پس از تماس با ترکی باف و پر کردن فرم، بلافاصله امکان بازگشت کالا وجود دارد؟

بله این امکان وجود دارد

14. اگر پرداخت سفارشم مغایرت داشت به چه صورت اطلاع دهم؟
ا
گر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.

0